Jag är mycket nöjd över säsongsinledningen. Extra kul att vinna loppet på Bislett och springa på en så pass bra tid som 13.54. Härnäst vänta lag-EM i Dublin till helgen, förhoppningen är att bygga vidare på den starka inledningen och så småningom klara VM-kvalgränsen på 13.50. |
Bilder från Stafett-SM 2026
Bilder från Stafett-SM 2026. Foto: Thomas Leandersson Fler bilder från MAI:s Årsmöte 2026

