Helgen 10-11 mars avgjordes Mångkamps-SM i Göteborg där MAI hade fyra aktiva på plats. Det blev en mycket bra helg där Adriana Janic gjorde en bra femkamp vilket ledde till en fjärdeplats i F16.
Sjukampen i P16 slutade med tre MAI:are på de fyra första platserna. Charles Mitala tog guld, Pontus Sterner Johansson silver och Thobias Nilsson Montler på en fjärdeplats.
Bilder från Stafett-SM 2026
Bilder från Stafett-SM 2026. Foto: Thomas Leandersson Fler bilder från MAI:s Årsmöte 2026
